Klaar om te vertrekken!

Terwijl ik dit laatste bericht typ, staat mijn koffer al volledig ingepakt aan de deur. Vorig jaar ben ik door omstandigheden niet naar Benidorm geweest. Dit jaar zal het dus dubbel zo leuk worden!

Ik moet mijn blog interessant houden en met dat in mijn achterhoofd zal ik weer een boel excursies maken en massa's foto's nemen. Ik ga het ook wat verder zoeken dan de gemiddelde dagexcursie, maar nog steeds in de haalbare 'vakantie' afstand van Benidorm.

Op vakantie ga ik niets posten uiteraard. Maar bij mijn terugkomst zullen er opnieuw artikels verschijnen, ditmaal voorzien van meer foto's. Er is zoveel te zien, te doen en te beleven dat ik gerust nog 1000 artikels over Benidorm en de Costa Blanca kan schrijven. Maar alles op zijn tijd, eerst vakantie!

Ik heb op Youtube een leuk clipje gezien van een persoon die met zijn fiets doorheen Benidorm raast. Leuk om te zien en met een prettig deuntje erbij:


Lees ook: Costa Blanca

Geen opmerkingen:

Een reactie posten